To, jaka atmosfera panuje w miejscu pracy, ma wpływ na samopoczucie, efektywność i wydajność pracowników. Poza tym miła atmosfera zwiększa motywację i zaangażowanie względem wykonywanej pracy. Konflikty i napięcie między współpracownikami często bywają powodem złego samopoczucia, a co za tym idzie, kiepskich wyników w pracy. Co należy zatem zrobić, aby wszystkim pracowało się lepiej?
Atmosfera w pracy, czyli co zrobić, żeby wszystkim pracowało się lepiej? PRZEJDŹ DO GALERII >>>
MT
fot.librestock.com
Komentarze, opinie, wypowiedzi (1)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Dodaj opinięCałkowicie popieram poprzedników. Do tego warto również dodać, iż wsparcie IT jest teraz bardzo potrzebne. Sam system np. zarządzania kadrami https://sidgroup.pl/oferta/zarzadzanie-kadrami może znacząco wpłynąć na jakość świadczonych usług, co adekwatnie wpływa również na przychody firmy.
moleko21, 2019-08-05, 06:58:54