zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Początkujący marketingowcy mają szansę opracować własną kampanię w ramach konkursu „Just Brief”

poniedziałek, 30-10-2017 (00:00:00) | komentarze (0)


Studenci oraz absolwenci kierunków związanych z marketingiem i reklamą będą mogli wziąć udział w konkursie „Just Brief” organizowanym przez agencję Performante. Współorganizatorem konkursu, a zarazem pierwszym prawdziwym klientem dla uczestników jest firma mytaxi – pierwsza i najpopularniejsza na świecie aplikacja taxi.

Początkujący marketingowcy mają szansę opracować własną kampanię w ramach konkursu „Just Brief”


Zadaniem w konkursie jest opracowanie kampanii digitalowej na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez mytaxi. Stawką w konkursie są nagroda pieniężna i pierwsza zrealizowana kampania w portfolio.

Klucz do kariery w marketingu
W ramach konkursu „Just Brief” organizowanego i opracowanego przez Performante, studenci połączeni zostaną w 5-cio osobowe zespoły i będą mieli za zadanie stworzyć kreatywną kampanię promocyjną, na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez mytaxi. Na każdym etapie “Just Brief” studenci będą mogli liczyć na pomoc i wsparcie merytoryczne ze strony przydzielonych im mentorów – specjalistów pracujących w Performante. Najlepsi staną przed szansą odbycia stażu w agencji lub po stronie klienta natomiast zwycięska drużyna zdobędzie nagrodę pieniężną w wysokości 10.000 zł.


Jak przebiega „Just Brief”?
Konkurs składa się z kilku etapów, odbywających się w siedzibie firmy. Etap pierwszy to warsztat strategiczny połączony z briefingiem oraz samodzielna praca drużyn nad strategią kampanii. Etap drugi to przygotowanie prezentacji, po uprzednich konsultacjach lub wsparciu ze strony specjalistów Performante. Finał polega na przedstawieniu wypracowanych kampanii przed jury, w skład którego wejdą: przedstawiciele Performante, mytaxi oraz Business Insider Polska. Jury wybierze jedną zwycięską grupę, która otrzyma 10.000 zł. Dodatkowo jest szansa, że najlepszy pomysł na kampanię zostanie zrealizowany przez mytaxi. Wszyscy uczestnicy mają szansę na otrzymanie propozycji płatnych praktyk w Performante, mytaxi lub Business Insider Polska.

Patronami medialnymi konkursu są: businessinsider.com.pl, brief.pl, nowymarketing.pl, hrstandard.pl, dlastudenta.pl, interaktywnie.com

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie www.justbrief.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 12 listopada.

ip

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama