zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Ruszył konkurs Henkel Innovation Challange

poniedziałek, 13-10-2014 (00:00:00) | komentarze (0)



Rusza kolejna edycja konkursu Henkel Innovation Challenge
    
W poszukiwaniu utalentowanych studentów

Düsseldorf – Właśnie rozpoczęła się rejestracja do ósmej edycji konkursu „Henkel Innovation Challengeˮ. Pod hasłem „Create. Learn. Grow” Henkel zaprasza studentów z całego świata do zgłaszania wizjonerskich pomysłów na produkty i technologie przyszłości.

Studenci z dowolnych uczelni i kierunków z 28 krajów mogą wcielić się w rolę menedżera ds. rozwoju i do 10 grudnia 2014 r. zarejestrować swoje innowacyjne projekty na stronie www.henkelchallenge.com. Odpowiedzenie na konkursowe wyzwanie jest bardzo łatwe. Aby wziąć udział w Henkel Innovation Challenge, studenci muszą stworzyć dwuosobowy zespół i opracować koncepcję produktu dla jednego z trzech sektorów działalności firmy - kosmetyków, środków piorących
i czystości oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Zadanie polega na zidentyfikowaniu wyzwań i trendów rynkowych w 2050 roku oraz opracowaniu pomysłów zgodnych ze strategią zrównoważonego rozwoju Henkla.

- Konkurs „Henkel Innovation Challenge” to dla zdolnych studentów szansa zdobycia cennego doświadczenia, wykazania się kreatywnością w biznesie i poznania dużej międzynarodowej firmy. Dla Henkla to możliwość sprawdzenia twórczego potencjału najlepszych studentów i przedstawienia im firmy - mówi Sylwia Madej, Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu w Henkel Polska.

Uczestnicy muszą przekonać do swojego pomysłu jury złożone z menedżerów Henkla, a najlepsi wezmą udział w międzynarodowym finale, który odbędzie się w Wiedniu wiosną 2015 r. Zwycięski zespół otrzyma bilet na podróż dookoła świata o wartości 10 000 euro. Zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce również otrzymają vouchery podróżne. Wszystkie trzy zespoły będą miały okazję osobiście spotkać się z dyrektorem generalnym Henkla, Kasperem Rorstedem, i zaprezentować swoje innowacyjne koncepcje.


Program mentorski i możliwości kariery
Uczestnicy otrzymają podczas konkursu kompleksowe wsparcie, poczynając od etapu przygotowań do polskiego finału. - Każda finałowa drużyna, zarówno w etapie krajowym jak i międzynarodowym, będzie korzystała z merytorycznego wsparcia doświadczonego menedżera z firmy Henkel. Dzięki temu studenci zyskają okazję do nabycia cennego doświadczenia praktycznego i nawiążą osobiste kontakty z firmą – powiedziała Sylwia Madej. Oprócz indywidualnego programu mentorskiego każdy zespół będzie mógł skorzystać z materiałów edukacyjnych i seminariów internetowych. Najlepsi i zainteresowani uczestnicy polskiej edycji otrzymają propozycję odbycia stażu w polskim oddziale Henkla.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.henkelchallenge.com  i www.facebook.com/henkelchallenge. Informacje o możliwościach kariery znajdują się pod adresem www.henkel.com/careers.


 

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 47 tysięcy pracowników. W 2013 roku wartość sprzedaży wyniosła 16,4 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,5 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX.

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama