Istnieje niepisany savoir-vivre dotyczący zachowania w miejscu pracy - i nieważne, czy jesteś pracownikiem szeregowym czy menedżerem wysokiego szczebla. Zobacz, czego nie należy robić w pracy, by żyć w zgodzie z samym sobą i współpracownikami!
Czego nie warto robić w pracy? PRZEJDŹ DO GALERII >>>
JM
fot. librestock
Komentarze, opinie, wypowiedzi (1)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Dodaj opinięPolecam http://www.eduforum.pl/czego-nie-powinno-sie-robic-na-okresie-probnym/ Podpowiadają jak przetrwać na okresie próbnym.
Dominika, 2017-08-02, 20:32:00