zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Jak zrobić dobre wrażenie w nowej pracy?

czwartek, 13-10-2022 (00:00:00) | komentarze (0)


Pojawienie się na nowym stanowisku pracy jest dla wielu osób bardzo stresujące. Każdy chce dobrze wpasować się w zespół i zaprezentować się z jak najlepszej strony. Chcemy w ten sposób udowodnić, że jesteśmy warci objętego stanowiska. Jak zrobić dobre wrażenie w nowym miejscu pracy?

Zobacz też: Praca po zarządzaniu. Jakie stanowiska i jakie zarobki Cię czekają?

Jak zrobić dobre wrażenie w nowej pracy?Nie spóźniaj się!

Przychodzenie na ustalony z szefem czas świadczy o odpowiedzialności. Spóźnianie się mimo ustalonego grafiku może być źle odebrane zarówno przez samego pracodawcę, jak i współpracowników. Przed pierwszym dniem warto więc przekalkulować, ile zajmie nam poranne przygotowanie się oraz dojazd w miejsce pracy. Jeśli znajduje się ono w dużym mieście, trzeba pamiętać, aby wziąć pod uwagę poranne korki. Gdy będziesz w biurze parę minut przed czasem, świat się nie zawali, a pokażesz w ten sposób, że szanujesz czas swój i innych.

Dbaj o porządek w miejscu pracy

Komfort w pracy jest bardzo ważny. Utrzymanie porządku na biurku pomoże ci skoncentrować się na wykonywanych zadaniach. Jedną z zalet pracy zdalnej jest to, że sami decydujemy o tym, czy chcemy pracować w chaotycznej przestrzeni, ale gdy udajemy się do biura, zdecydowanie warto dbać o to, by stanowisko dobrze się prezentowało. Jest to ważne, ponieważ świadczy nie tylko o naszej organizacji, ale także o tym, iż szanujemy sprzęt biurowy, a to sprawi, że zyskasz w oczach swojego pracodawcy.

Nie bój się swoich pomysłów

Pierwsze dni w nowej pracy mogą być stresujące, co może skutkować obniżeniem pewności siebie. Warto jednak proponować nieszablonowe rozwiązania, uczestniczyć aktywnie w dyskusji zespołu, czy zadawać pytania. Pokaże to, że jesteś w pełni zaangażowany w swoje obowiązki, wiesz, co robić na swoim stanowisku i jesteś kreatywny.

Dobra atmosfera w zespole to podstawa!

Dużo mówi się o tym, jak ważna jest dobra atmosfera w pracy. To poprawia jej komfort, sprawia, że zespół jest bardziej zintegrowany i dzięki temu bardziej produktywny. Miło spędzony czas pracy sprawi, że nikt nie będzie do niej przychodził jak za karę. Kiedy zaczniesz nową pracę, warto podejść do współpracowników pozytywnie. Jeśli wprowadzisz do grupy coś dobrego od siebie: będziesz motywował współpracowników czy proponował integrację, pracodawca z pewnością to zauważy i zobaczy, że zatrudnił odpowiednią osobę.

KD

fot. pexels.com/pl-pl/@fauxels/

Źródło: poradnikpraca.pl

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama