zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Ruszyła pierwsza globalna edycja konkursu P&G CEO Challenge

czwartek, 12-10-2017 (00:00:00) | komentarze (0)


Ruszyła rejestracja kandydatów do pierwszej globalnej edycji prestiżowego konkursu Procter & Gamble. W ramach CEO Challenge, studenci z całego świata będą mieli okazję zmierzyć się z kompleksowym zadaniem biznesowym, dotyczącym marki head&shoulders. Przed uczestnikami cztery etapy konkursu, którego zwycięzcy wezmą udział w  międzynarodowej konferencji „P&G 2018 Signal” w Cincinnati.

Ruszyła pierwsza globalna edycja konkursu P&G CEO Challenge

Warszawa, 12.10.2017 – wiedza, kreatywność, zdolność zarządzania projektami, umiejętności analityczne i inteligencja społeczna: Procter & Gamble rzuca wyzwanie studentom z całego świata. Za pośrednictwem strony internetowej www.pgceochallenge.eu można zgłosić się do udziału w globalnej edycji P&G CEO CHALLENGE, prestiżowego konkursu poświęconego odkrywaniu młodych talentów.

Inicjatywa, organizowana w Polsce już po raz trzeci, w tym roku po raz pierwszy odbędzie się na skalę globalną. Uzdolnieni studenci szkół wyższych z 36 krajów będą mieli za zadanie opracować strategię wprowadzenia na światowy rynek nowego produktu z linii head&shoulders – jednej z najbardziej znanych marek szamponów na świecie. Celem przedsięwzięcia jest odnalezienie utalentowanych osób, które będą miały szansę zasilić kadry P&G.

P&G CEO CHALLENGE składa się z czterech etapów. Studenci zainteresowani udziałem w wyzwaniu, mogą zgłaszać swoje kandydatury do 20 listopada 2017 roku. W kolejnym etapie będą mieli za zadanie rozwiązać studium przypadku, udostępnione na platformie (www.pgceochallenge.eu).
Spośród grupy państw obejmującej: Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię, wyłoniony zostanie zespół uczestników, który w dniach 22-23 lutego 2018, w Warszawie, będzie walczyć o przepustkę do finału na poziomie europejskim, który odbędzie się w kwietniu 2018 r. w Rzymie. Zwycięska drużyna poleci do Panamy, aby stawić czoła najlepszym zespołom z całego świata i powalczyć o zwycięstwo w globalnym finale konkursu. Zwycięzcy zyskają możliwość uczestnictwa w wyjątkowej, międzynarodowej konferencji ”P&G 2018 Signal” w Cincinnati, podczas której, w gronie liderów i managerów ze świata biznesu, poznają najnowsze trendy kształtujące rynek.

Program pozwala nam spotkać się z najlepszymi kandydatami i jeżeli to możliwe, zaoferować im pracę w P&G.  Udział w programie to nie tylko rywalizacja z równie utalentowanymi rówieśnikami - to także możliwość poznania pracy w naszej firmie „od kuchni”. Bardzo cieszymy się z tego, że projekt realizowany jest także w Polsce. Jesteśmy przekonani, że wiele osób dostrzeże możliwości, jakie ten program oferuje i potraktuje go jako inspirację do przemyśleń na temat kierunku swojego rozwoju. W czasach, kiedy słychać różne opinie na temat młodego pokolenia, P&G po raz kolejny pokazuje, że z tym pokoleniem wiążemy duże nadzieje oraz cenimy za profesjonalne podejście i chęć rozwoju  - komentuje Aleksandra Petryga, HR Manager P&G w Polsce.

P&G CEO CHALLENGE to wydarzenie, które pozwoli uczestnikom przetestować i potwierdzić konkretne umiejętności zawodowe w warunkach najbardziej zbliżonych do biznesowej rzeczywistości firmy. Umożliwi także przeżycie niepowtarzalnego doświadczenia, opartego na zasadach współzawodnictwa, jak również obserwację przebiegu procesów biznesowych w globalnym koncernie.

Cieszę się, że obecna edycja programu P&G CEO CHALLENGE będzie poświęcona marce
head&shoulders. Podczas jego realizacji będziemy mogli obserwować nie tylko umiejętności techniczne uczestników, ale także to jak pracują w zespole i jak dążą do realizacji najlepszych pomysłów i  rozwiązań. Z punktu widzenia pracodawcy, to właśnie te kwalifikacje są w dzisiejszych czasach najbardziej poszukiwane. Osobom, które podejmą wyzwanie chciałbym udzielić osobistej rady: bądźcie zdeterminowani, pełni pasji, a przede wszystkim nie bójcie się mierzyć wysoko, bo tylko w ten sposób zrealizujecie własne zawodowe marzenia -
 dodaje Maciej Reszczyński, Brand Manager marki head&shoulders w Polsce i krajach Europy Centralnej.

Udział w projekcie P&G CEO CHALLENGE to wyjątkowa szansa dla studentów, którzy pragną rozwinąć swoje umiejętności w praktycznym działaniu. Może okazać się również przepustką do zdobycia doświadczenia w jednej z największych, globalnych korporacji.

Konkurs wyróżnia to, że mniej stawia na wiedzę  akademicką, a bardziej na umiejętności praktyczne, odpowiednią analizę danych i przede wszystkim kreatywne podejście do zadania. Udział w projekcie pozwolił mi poznać uczestników z całej Europy, a także wymienić ciekawe doświadczenia m.in. z zakresu ekonomii, finansów czy marketingu. Dodatkowo zyskałem możliwość odbycia letnich praktyk w dziale finansowym firmy, co było dla mnie bardzo cennym doświadczeniem – dodaje Artur Sarata, reprezentant Polski  w europejskim finale poprzedniej edycji konkursu.

Więcej szczegółów dotyczących projektu P&G CEO CHALLENGE a także formularz aplikacyjny znajdują się na stronie www.pgceochallenge.eu .

 ip

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama