zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Specjalista SEO - jak wygląda praca w agencji?

czwartek, 23-06-2016 (00:00:00) | komentarze (0) | artykuł sponsorowany


W dobie marketingu internetowego, coraz prężniej rozwijają się zawody związane z reklamą produktów i usług w internecie. Jednym z nich jest specjalista SEO - jeszcze kilka lat temu była to nazwa mało znana, lecz obecnie odnosi się do jednego z bardziej poszukiwanych fachowców.

Na czym polega i jak wygląda praca w agencji SEO opowiedzą specjaliści - https://www.adwhite.pl/ .

Działania i metody
    Marketing internetowy to bardzo szeroki termin; agencje tradycyjnie reklamowe nie obejmują całego spektrum działań reklamowych online, dlatego, rynek wymusił wykształcenie nowej formy - agencji interaktywnych oraz agencji SEO. Ich praca skupia się na wyspecjalizowanych działaniach w sieci i obejmuje promocję poprzez:
●    pozycjonowanie stron internetowych - wybicie witryny na czołowe miejsca naturalnych wyników wyszukiwarki
●    kampanie AdWords - linki sponsorowane
●    e-mail marketing
●    Buzz marketing - marketing szeptany
●    Content Marketing - treści wysokiej jakości
●    Inbound Marketing - umożliwienie użytkownikom szerokiego udostępniania treści
●    Remarketing

Hybryda
    Nowoczesna reklama internetowa wymaga umiejętnego przeplatania powyższych metod i skoncentrowania ich w jedną, zaplanowaną całość. Dlatego, specjaliści SEO, oprócz swojej głównej specjalizacji, muszą być wyszkoleni także w innych, pokrewnych działaniach, związanych z reklamą w sieci. Przykładowo,  copywriter powinien posiadać wiedzę z zakresu pozycjonowania stron internetowych - dlatego wyodrębniono już osobny zawód SEO copywritera. Podobnie sprawa wygląda ze specjalistami od Content Marketingu i Inbound Marketingu, których specjalizacje łączy się z działaniami SEO, aby razem stanowiły spójną strategię promocji witryny w sieci.

Praca w agencji
    Praca w agencji SEO lub interaktywnej jest wymagająca i ciekawa zarazem. Mało jest w niej powtarzalności - zarówno pisane treści, jak i przeprowadzanie linkowania wymagają od specjalistów kreatywności i nie mogą się powtarzać. Ze względu na stale aktualizowane algorytmy wyszukiwarek, pracownicy tej branży muszą stale się szkolić i nadążać za zmieniającymi się trendami. Tyczy się to zarówno kwestii technicznych, takich jak profil pozyskiwanych linków, jak również samej treści tworzonej na potrzeby reklamy - istotne są tu trendy sezonowe, wchodzące na rynek nowości, oraz specyfika branży klienta, w której także istnieją tendencje związane z sezonowością, rodzajem oferowanej usługi lub produktu. Jak widać, jest to praca dla osób systematycznych, lecz także dobrze odnajdujących się w działaniach wielokierunkowych. Oprócz wiedzy na temat samych działań marketingowych, konieczne jest zapoznania się z każdą reklamowaną branżą, aby swobodnie poruszać się w dowolnym temacie.
Żeby zapoznać się z tajnikami pracy pozycjonera, polecamy przeczytać poniższy artykuł.


artykuł sponsorowany

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama