Warto skorzystać z poniższych 10 wskazówek, których zastosowanie znacząco wpłynie na twoje pozytywne wejście w życie firmy.
Wydawałoby się, że jest to naturalne, ale zdziwilibyście się, w jak wielu przypadkach ludzie zachowują się po prostu lekceważąco co do nowego stanowiska i swoich obowiązków. Spóźnianie się, przeciągające się przerwy obiadowe, korzystanie z Facebooka, kiedy do zrobienia jest jeszcze mnóstwo rzeczy, ale i traktowanie nowej rzeczywistości dookoła z góry - to wszystko nie sprzyja nawiązywaniu pozytywnych relacji ze współpracownikami i przełożonymi. Przyszedłeś tu po to, żeby pracować, chciałeś dostać tę pracę, skoro podpisałeś umowę, więc warto by było, żebyś szanował okoliczności, w których się znalazłeś. Jeżeli już na samym początku dasz się poznać jako osoba unikająca wykonywania zadań, będzie ci potem bardzo trudno zmienić tę obiegową opinię.