zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach Procter & Gamble CEO Challenge

środa, 03-03-2021 (00:00:00) | komentarze (0)


Wcielić się w rolę CEO firmy, której produkty znajdują się w miliardach domów na całym świecie i poprawiają jakość codziennego życia – to główna idea globalnego programu P&G CEO Challenge skierowanego do studentów, pragnących w przyszłości podjąć karierę w międzynarodowej korporacji. Obecnie trwa jego piąta edycja i właśnie zakończył się środkowo-europejski etap programu, w którym uczestnicy  z Polski, Czech, Węgier, Ukrainy, Chorwacji i Słowenii podejmowali wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się managerowie koncernu.

CEO Challenge

CEO Challenge to jeden z programów, dzięki którym studenci mają okazję poznać charakter pracy w międzynarodowej firmie z sektora FMCG, poddając próbie swoje umiejętności biznesowe i menedżerskie. W ramach obecnej edycji, do ich zadania należało stworzenie strategii rynkowej dla marki Oral-B ze szczególnym uwzględnieniem kwestii wpływu na środowisko naturalne. Podczas tego dwudniowego wydarzenia uczestnicy, podzieleni na kilkuosobowe zespoły mieli np. zaproponować rozwiązania, które na przestrzeni najbliższych lat pomogą zredukować odpady z tworzyw sztucznych.

W tych zmaganiach, studenci  mogli liczyć na wsparcie doświadczonych managerów firmy, którzy pełnili m.in. rolę mentorów. Program uświetniły także inspiracyjne sesje „master-class”, przygotowane przez ekspertów z P&G, podczas których uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, jak zbudować markę osobistą, jak analizować dane pod kątem biznesowym czy zrozumieć, na czym polega psychologia zachowań konsumenckich w miejscu sprzedaży i dlaczego zrównoważony rozwój aktualnie jest jedną z kluczowych kwestii dla branży FMCG. Wszystko odbywało się w formie online, ale organizatorzy zadbali także o sesje networkingowe, podczas których można było wymienić się doświadczeniami, podzielić się opinią czy też po prostu umówić się na wirtualną kawę.

P&G organizuje CEO Challenge od 5 lat, a program cieszy się niezmiennie dużą popularnością wśród studentów i środowiska akademickiego. - Naszą motywacją do udziału w programie była możliwość poznania i współpracowania z najlepszymi managerami jednej z najbardziej popularnych firm na świecie. Ponadto, doświadczenie zdobyte podczas takiego wydarzenia, gdzie pracujemy na prawdziwych scenariuszach jest bezcenne - powiedzieli studenci jednego z zespołów.

- To była wyjątkowa edycja naszego wieloletniego programu. Po raz pierwszy w swojej historii P&G CEO Challenge odbył się całkowicie wirtualnie. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, aby spełnić cele tego programu - postawić przed uczestnikami niezwykle ciekawy, oparty o rzeczywistą sytuację "challenge" oraz dostarczyć inspiracji i wiedzy podczas wirtualnych sesji z menedżerami firmy. Młodzi liderzy są dla nas inspiracją zarówno w kontekście biznesu, jak i dla naszej wspólnej przyszłości - komentuje Justyna Rymkiewicz, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

Do programu zgłosiło się ponad 7 000 studentów. Uczestnicy stworzyli 73 zespoły, których reprezentanci pochodzili z 36 krajów, zaś w środkowo-europejskim etapie wystartowało 10 z nich, w tym dwa z Polski. Do europejskiego finału, który odbędzie się 25-26 marca, awansował jednak zespół z Czech, który następnie weźmie udział w globalnym finale organizowanym w Meksyku. Wydarzenie zostało zaplanowane na maj tego roku, a jego formuła będzie uzależniona od aktualnej sytuacji epidemiologicznej na świecie.   

ip

fot. materiały prasowe

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama