zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Tych 5 rzeczy nigdy nie rób w pracy!

czwartek, 24-05-2018 (00:00:00) | komentarze (0)


W miejscu pracy panuje szczególna, formalna atmosfera. Oczywiście zdarzają się firmy, w których można pozwolić sobie na ustępstwa od pewnych reguł, nie zmienia to faktu, że niektóre zachowania są w pracy po prostu niedopuszczalne. Zobaczcie, czego absolutnie nie robić w miejscu pracy.

pracownik w biurze

1. Zbytnie spouchwalanie się z szefami

W wielu firmach panuje naprawdę luźna atmosfera, pracownicy mówią do siebie po imieniu i tak naprawdę team tworzy zgraną grupę. Bardzo ważne jest jednak, aby nie spouchwalać się zbytnio ze swoimi szefami. Może to mimo wszystko zostać źle odebrane. Osoby, które przewodzą w firmie mają swój autorytet i pewne zachowania wobec nich są po prostu niedopuszczalne.

2. Intrygi

Atmosfera w miejscu pracy jest niezwykle ważna. Jeśli pojawiają się zgrzyty, a pracownicy zaczynają czuć się źle to często winne temu są intrygi. Pamiętaj! Przenigdy nie daj się wciągnąć w grę nie fair w swojej pracy, nie mieszaj się w zdarzenia, które cię nie dotyczą i staraj się nie komentować tekstów, które mogą komuś zaszkodzić. Intrygantów szybko można wychwycić z otoczenia. Tego typu osoby powinny zostać potraktowane w odpowiedni sposób i zwolnione, ponieważ niszczą atmosferę w firmie, które wpływa na sukcesywność i efekty pracy.

3. Nagminne załatwianie swoich spraw

Chyba każdemu zdarzyło się w życiu załatwić jakąś prywatną sprawę podczas godzin pracy. Jednak nagminne wykorzystywanie faktu, że nikt nie zwrócił nam uwagi w tym temacie nie jest dobrym przyzwyczajeniem. Żaden pracodawca nie lubi, kiedy w jego firmie robi się rzeczy, które nie są związane z polityką firmy i jej projektami. Nagminne załatwianie swoich spraw jest więc zachowaniem niedopuszczalnym, niemile widzianym przez przełożonych.

4. Prywatne rozmowy telefoniczne, które się nie kończą

W większości firm nie ma problemu z tym, aby korzystać ze swojego prywatnego telefonu komórkowego. Nie zmienia to faktu, że długie dyskutowanie na prywatne tematy przez telefon przy całej firmie nie jest mile widziane. Współpracowników, a tym bardziej szefostwo na pewno nie chce wysłuchiwać kolejnych debat, które powinny zostać uskuteczniane poza miejscem pracy i poza godzinami pracy...

5. "Pożyczanie" produktów, które nie należą do nas

Zachowanie, które zdarza się w wielu firmach, na które skarży się sporo pracowników. A to pożyczone mleko, a to zabrany długopis, kubek... W każdej pracy jest ktoś, kto nagminnie pożycza i nie oddaje. Takie osoby omija się z daleka, z niechęcią zaprasza na firmowe imprezy i przede wszystkim...- nie lubi.

gol

fot. pexels.com

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama