zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Jak skutecznie zarządzać czasem w pracy?

wtorek, 16-08-2016 (00:00:00) | komentarze (0)


Jak wypełnić osiem godzin pracy tak, aby zrobić wszystko, czego wymaga od nas pracodawca? Najlepiej usiąść i zaplanować jak ten dzień powinien wyglądać. Nie jest to jednak tak łatwe, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Głównym założeniem jest fakt, że dobra organizacja czasu oznacza efektywniejszą pracę. Zobacz jak to zrobić!


Jak skutecznie zarządzać czasem? PRZEJDŹ DO GALERII >>>

 

AB.

fot. pexels.com

GALERIA ZDJĘĆ: Jak skutecznie zarządzać czasem w pracy?(8)
  • Nie spnij si
  • Rozpisz swoje obowizki
  • Dziaaj systematycznie
  • Skup si na priorytetach
  • Pamitaj o przerwach

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama