zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Rusza kolejna edycja konkursu Henkel Innovation

sobota, 08-10-2011 (00:00:00) | komentarze (0)


Rusza kolejna edycja konkursu Henkel Innovation Challenge


Henkel poszukuje studentów z wizją


Wraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego Henkel ogłasza piątą edycję międzynarodowego konkursu Henkel Innovation Challenge.  Studenci ze wszystkich uczelni w Polsce mogą zgłaszać swoje innowacyjne pomysły na stronie
www.henkelchallenge.com, aby wziąć udział w wyjątkowej biznesowej przygodzie i stanąć przed szansą wygrania biletów na podróż dookoła świata.

Do konkursu mogą zgłaszać się studenci wszystkich kierunków, włączając kierunki ekonomiczne, techniczne i przyrodnicze. Zadaniem uczestników będzie opracowanie innowacyjnego pomysłu na produkt – w ramach henklowskich marek lub technologii - zgodny z potrzebami konsumentów przyszłości, żyjących w świecie roku 2030 roku. Pomysł powinien dotyczyć jednego z trzech głównych obszarów działalności firmy Henkel – kosmetyków, środków piorących i czystości lub klejów i technologii dla przemysłu. W obecnej edycji konkursu pojawił się także nowy wymóg. Otóż zgłaszane pomysły mają być zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, co może oznaczać na przykład, że konkursowe produkty lub technologie umożliwią efektywniejsze i oszczędniejsze gospodarowanie naturalnymi zasobami Ziemi.

 

Aby wziąć udział w konkursie, należy dobrać się w dwuosobowe zespoły i do 12 grudnia 2011 roku zarejestrować na stronie www.henkelchallenge.com. Od uczestników konkursu wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 

Konkurs będzie odbywał się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. W krajowym etapie spośród wszystkich zgłoszonych pomysłów przedstawiciele Henkel Polska wybiorą 10 najlepszych. Zwycięskie zespoły wezmą udział w polskim finale w marcu 2012 roku. W przygotowaniach do finału będą pomagać uczestnikom mentorzy – menedżerowie firmy, wspierając ich w dopracowywaniu koncepcji oraz sposobu jej atrakcyjnego i przekonującego zaprezentowania.

 

Najlepsza polska drużyna, wyłoniona w krajowym finalne, zmierzy się w finale międzynarodowym z najlepszymi drużynami z pozostałych krajów. Finał międzynarodowy planowany jest na kwiecień 2012 i odbędzie się w tym roku w Polsce, gdyż z Polski pochodzą ubiegłoroczne zwyciężczynie konkursu. Główną nagrodą są bilety dookoła świata oraz vouchery podróżne o wartości 1000 Euro.

 

- Nasz konkurs to szansa zdobycia ciekawego doświadczenia oraz okazja do inspirującej zabawy dla studentów. Dla Henkla to możliwość poznania najlepszych studentów i zaprezentowania się na najbardziej prestiżowych uczelniach w Polsce – mówi Agnieszka Bielawska, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi Henkel Polska. – Zachęcamy wszystkich, aby - wzorem Anny Szareckiej i Anny Szpot z SGH, ubiegłorocznych zwyciężczyń konkursu - zmierzyli się z ciekawym zadaniem, które doda im pewności siebie i pozwoli zdobyć nowe umiejętności potrzebne do podjęcia pracy zawodowej.

 

Polscy studenci, zainteresowani konkursem, będą mogli uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości na stoiskach promocyjnych Henkel Innovation Challenge. Między 7 października a 29 listopada organizatorzy odwiedzą największe akademickie ośrodki w Polsce, m.in. w Szczecinie, Koszalinie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy i Toruniu.

 

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na międzynarodowym fanpage’u pod adresem www.facebook.com/henkelchallenge.

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama